La Generalitat emet 530 certificats digitals per a facilitar la gestió de tràmits a les persones afectades per la DANA - Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
La nueva versión del DOGV facilita la celeridad en la publicación de disposiciones
El nuevo DOGV reduce la publicación de errores y permite a los empleados públicos una gestión más ágil, eficiente y segura
La Generalitat instal·la wifi en 240 de les seues seus per a millorar el servici a la ciutadania i facilitar la mobilitat del personal empleat públic
S’oferixen nous servicis i es milloren les funcionalitats i la seguretat de la xarxa corporativa
El Consell declara d’emergència la contractació del subministrament d’equipament d’ordinadors per a personal públic a conseqüència de la DANA
L’equipament està destinat a reemplaçar unitats que es van perdre en la riuada en oficines públiques de la Generalitat
Ves enrere La Generalitat emet 530 certificats digitals per a facilitar la gestió de tràmits a les persones afectades per la DANA
La Generalitat emet 530 certificats digitals per a facilitar la gestió de tràmits a les persones afectades per la DANA
La Generalitat emet 530 certificats digitals per a facilitar la gestió de tràmits a les persones afectades per la DANA
- Amb el certificat digital es gestiona la sol·licitud d’ajudes amb totes les administracions
La Generalitat ha emés, en dos dies, 530 certificats perquè els afectats per la DANA puguen fer tràmits totes amb les administracions públiques, entre les quals s’inclouen les ajudes del Govern Valencià, i firmar electrònicament documentació.
Per a facilitar la gestió dels tràmits s’ha establit un sistema de videoidentificació que permet obtindre el certificat digital, de manera gratuïta, des de qualsevol lloc, amb només tindre un dispositiu amb càmera, que bé pot ser un telèfon mòbil o una tauleta. La ferramenta està tenint bona acceptació perquè la mitjana diària d’expedició oscil·la entre 40 a 50 certificats davant dels més de 500 dels dos últims dies.
El certificat digital és l’equivalent electrònic del DNI o NIE i permet firmar documents de manera electrònica i fer tràmits en línia amb l’Administració Pública amb garantia legal. Les persones interessades poden fer esta gestió en esta pàgina https://www.accv.es/.
L’ens públic ISTEC, com a autoritat de certificació, expedix estos certificats de manera presencial i gratuïta en un punt de registre (PRU) o de manera telemàtica mitjançant un servici de vídeo identificació que des d’ara no tindrà cap cost.