Justícia obri dos oficines PROP a Benetússer i Algemesí per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d’ajudes de la DANA i la targeta de transport - Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
La plataforma eFormación de la Generalitat recibe el premio Sapiens 2025 al proyecto tecnológico del año por su aportación al desarrollo económico y social

El Colegio Oficial de Ingeniería Informática de la Comunitat Valenciana reconoce la labor de difusión de la relevancia del uso de la tecnología para el desarrollo de la sociedad
La Generalitat activa la comisión interdepartamental CITSA para coordinar la transformación digital y aplicar el nuevo decreto de simplificación

La comisión tiene los objetivos de reducir cargas administrativas, fomentar la administración electrónica, aprovechar tecnologías como la IA o mejorar la calidad y eficiencia de los servicios públicos
El Consell aprueba el decreto que establece la política y organización de la seguridad de la información en la Administración de la Generalitat
El decreto determina la estructura organizativa y detalla los roles asignados a ciberseguridad en las conselleries y el sector público
Ves enrere Justícia obri dos oficines PROP a Benetússer i Algemesí per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d’ajudes de la DANA i la targeta de transport
Justícia obri dos oficines PROP a Benetússer i Algemesí per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d’ajudes de la DANA i la targeta de transport
Justícia obri dos oficines PROP a Benetússer i Algemesí per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d’ajudes de la DANA i la targeta de transport

- Tenen un horari d’atenció de 9:00 a 14:30 hores
- També oferixen servicis addicionals com l’emissió de certificats de firma electrònica de la Generalitat i el registre de la Cl@ve de l’Estat
La Conselleria de Justícia i Administració Pública ha posat en servici dos noves oficines administratives PROP a Benetússer i Algemesí, amb l’objectiu de facilitar als ciutadans la presentació de sol·licituds per a les ajudes convocades a conseqüència de la riuada del 29 d’octubre.
En este sentit, els funcionaris s’encarregaran principalment d’omplir les sol·licituds de les persones que acudixen presencialment a l’oficina.
L’obertura d’estes oficines administratives s’emmarca en les mesures adoptades en el Pla Recuperem, i se sumen a les situades a Massanassa i Paiporta, que es troben en funcionament amb la mateixa finalitat.
L’oficina de Benetússer està situada en l’edifici Nou Espai, avinguda Camí Nou, 36 i la d’Algemesí en el carrer Muntanya, 24, Antic Casino. L’horari d’atenció al públic és de 9.00 a 14:30 hores.
Tràmits que es poden dur a terme
En estes oficines Prop es facilita la tramitació de les ajudes a les persones físiques que hagen patit la pèrdua de béns i estris de primera necessitat a conseqüència dels danys ocasionats en la seua vivenda, l’import de la qual és de 6.000 euros per vivenda afectada.
De la mateixa manera, també es tramiten les ajudes urgents per a les persones que hagen patit la destrucció de determinats vehicles de motor i ciclomotors de la seua propietat, que van des dels 250 euros a ciclomotors, 750 euros a motocicletes, 2.000 euros a turismes, furgonetes i vehicles similars i 2.500 euros a turismes, furgonetes i vehicles similars adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
I també es tramitarà la targeta de transport gratuït de la Generalitat, i així s’arreplega una de les peticions dels alcaldes de les zones afectades.
A més, les noves oficines de Benetússer i Algemesí oferixen servicis addicionals com l’emissió de certificats de firma electrònica de la Generalitat i també fa el registre de la Cl@ve de l’Estat. D’esta manera, es pretén facilitar als ciutadans que puguen realitzar qualsevol tipus de tràmits per via telemàtica de forma més còmoda, sense necessitat d’anar a cap oficina de manera presencial. Per a la posada en funcionament d'esta oficina s'ha comptat amb la col·laboració de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC).