Vicent Soler destaca l'aposta del Consell per impulsar l'administració electrònica per a donar un servei més eficaç i eficient als ciutadans - Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
Ves enrere Vicent Soler destaca l'aposta del Consell per impulsar l'administració electrònica per a donar un servei més eficaç i eficient als ciutadans
Vicent Soler destaca l'aposta del Consell per impulsar l'administració electrònica per a donar un servei més eficaç i eficient als ciutadans
El conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, va destacar dijous l'aposta del Consell per impulsar l'administració electrònica amb l'objectiu que funcione de manera "més senzilla" i done un servei "més eficaç i eficient" als ciutadans, per a apostar així per una economia basada en el coneixement i la innovació de què puguen beneficiar-se tots els sectors econòmics i socials.
El conseller ha assenyalat que l'objectiu és afavorir la transició de l'administració actual a una de nova, generadora de serveis administratius electrònics també a nivell regional i local. Al respecte ha destacat la precària situació d'algunes àrees, per exemple l'administració de Justícia, "a la qual l'anterior govern popular a penes va destinar mitjans", i en la qual ara es farà una anàlisi detallada de la situació per a treballar en els temes pendents.
Vicent Soler va assistir dijous, amb el director general de Tecnologies de la Informació i la Comunicació, Vicente Aguiló, a la inauguració de la II Trobada Tecnològica de la Comunitat Valenciana, centrada en la transformació digital.
El conseller ha explicat que en els pressupostos de la direcció general de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions la partida destinada a Innovació Tecnològica Educativa és la que s'incrementa més, amb una dotació de 18,6 milions d'euros. També reben un fort impuls les partides per a sistemes d'informació, de telecomunicacions i de societat digital. "Amb aquests pressupostos estem començant ja a assentar les bases que faran efectiu el canvi del model productiu i econòmic", ha assenyalat Vicent Soler.
Mazón: “Complim el compromís de posar en marxa el Canal Empresa, la finestreta única virtual per a una administració àgil i eficient”

Este canal simplifica i agilitza els tràmits burocràtics, permetent un accés més clar i directe a l’Administració, amb una atenció personalitzada gràcies a la incorporació d’intel·ligència artificial
Justícia obri una oficina PROP a Paiporta per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d'ajudes de la DANA per a béns de primera necessitat i vehicles

També oferix servicis addicionals com l’emissió de certificats de firma electrònica de la Generalitat i el registre de la Cl@ve de l’Estat
Turisme preveu culminar a finals de gener l’actualització tecnològica del Registre de vivendes turístiques de la Comunitat Valenciana que permetrà una tramitació “més àgil, eficient i segura”
La Generalitat treballa en un canvi en l’entorn tecnològic del Registre de Turisme que reduirà els terminis en la tramitació d’expedients