La Generalitat Valenciana llança un assistent virtual per a facilitar informació sobre les ajudes de la riuada - Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
Ves enrere La Generalitat Valenciana llança un assistent virtual per a facilitar informació sobre les ajudes de la riuada
La Generalitat Valenciana llança un assistent virtual per a facilitar informació sobre les ajudes de la riuada
La Generalitat Valenciana llança un assistent virtual per a facilitar informació sobre les ajudes de la riuada
- L’assistent està dissenyat per a respondre a preguntes relacionades amb les ajudes i recursos disponibles, com condicions, els terminis establits o tràmits necessaris
La Direcció General de Simplificació Administrativa, amb el suport tècnic de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC), ha posat hui en funcionament un assistent virtual en la pàgina web Som Solidaritat.
Este nou servici, que fa ús d’algoritmes d’intel·ligència artificial generativa, permetrà a la ciutadania fer consultes de manera àgil i senzilla sobre les ajudes aprovades després de la riuada que va afectar greument la Comunitat Valenciana el passat 29 d’octubre, així com altra informació d’interés per a persones i entitats afectades per esta.
L’assistent està dissenyat per a respondre a preguntes freqüents relacionades amb les ajudes i recursos disponibles, com les condicions per a sol·licitar-les, els terminis establits o els tràmits necessaris per a la seua gestió. El seu objectiu és millorar l’atenció a la ciutadania, reduir temps d’espera i garantir un accés més directe a la informació.
El compromís és oferir ferramentes que simplifiquen els tràmits i acosten l’Administració a les persones afectades per esta emergència, gràcies a la col·laboració amb la DGTIC, s’ha aconseguit implementar una solució tecnològica eficaç i accessible per a tota la ciutadania.
El portal Som Solidaritat, creat per a coordinar i canalitzar els recursos i la solidaritat en situacions d’emergència, es reforça amb esta nova funcionalitat tecnològica, i d’esta manera es consolida com un referent en l’atenció i gestió de l’emergència per la riuada a la Comunitat Valenciana.
Les principals dades sobre l’assistent virtual són les següents: està disponible en diversos idiomes; funciona les 24 hores, els 7 dies de la setmana; respon als principals dubtes sobre les ajudes de la inundació i redirigix a fonts d’informació més detallada, quan és necessari; i oferix informació general d’interés a les persones i entitats afectades.
Amb iniciatives com esta, la Generalitat reafirma el seu compromís amb la innovació i la proximitat en els servicis públics, per a garantir una resposta ràpida i efectiva davant situacions d’emergència.
Per a més informació:
Accediu a l’assistent virtual en la web Som Solidaritat.
La Generalitat emet 530 certificats digitals per a facilitar la gestió de tràmits a les persones afectades per la DANA
Amb el certificat digital es gestiona la sol·licitud d’ajudes amb totes les administracions
La Generalitat emetrà de manera gratuïta els certificats digitals telemàtics per a facilitar les gestions als afectats per la DANA
El servici d’identificació per a poder obtindre el certificat sense necessitat de desplaçaments no tindrà cap cost per als ciutadans
El Consell autoriza un convenio con la UPV para financiar la Cátedra de Inteligencia Artificial aplicada a la Administración Pública
El convenio, dotado con un presupuesto de 60.000 euros, cubre la realización de estudios y actividades destinadas a potenciar la aplicación de la IA en los servicios públicos durante el ejercicio...