Organismes

Portals

Unión Europea

Enllaços

t'interessa

Actualitat

Ves enrere La Generalitat llança una aplicació perquè la ciutadania consulte l’estat de les seues sol·licituds d’ajudes per la DANA

La Generalitat llança una aplicació perquè la ciutadania consulte l’estat de les seues sol·licituds d’ajudes per la DANA

La Generalitat llança una aplicació perquè la ciutadania consulte l’estat de les seues sol·licituds d’ajudes per la DANA

  • La plataforma permet a les persones afectades conéixer l’estat dels seus expedients en temps real
  • La pàgina web del Pla Recuperem València centralitza de manera senzilla i accessible tota la informació vinculada amb la riuada

La Generalitat, mitjançant la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC) i la Direcció General de Simplificació Administrativa, ha posat en marxa una nova aplicació que permet a la ciutadania consultar l’estat de les ajudes rebudes per a pal·liar els efectes de les riuades del passat 29 d’octubre.

Esta ferramenta, accessible a través de l’enllaç següent, permet a qualsevol persona comprovar de manera ràpida i senzilla l’estat actual de totes les ajudes associades al seu DNI/NIF. Així, la plataforma dona accés a conéixer l’estat dels seus expedients en temps real, cosa que facilita la gestió i evita la incertesa en la tramitació de les seues ajudes.

Per a garantir la major accessibilitat possible, l’aplicació oferix diferents mètodes d’accés: certificat digital, sistema Cl@ve, Punt Labora o identificació per SMS (sense necessitat de certificat digital).

En eixe sentit, esta nova aplicació és un servici addicional al que es pot consultar mitjançant ‘Carpeta ciutadana’ i es posa a disposició especialment per a aquelles persones que no disposen de certificat digital, a fi de facilitar el seu accés a la informació de manera més senzilla.

A més, la informació sobre l’estat de les ajudes també està disponible telefonant al telèfon d’atenció ciutadana 012.

Un pas més en la digitalització i la transparència

Així mateix, la pàgina web del Pla Recuperem València centralitza de manera senzilla i accessible tota la informació vinculada amb la riuada. Des d’esta es pot accedir a tot el catàleg d’ajudes que ha posat en marxa el Govern Valencià, com les ajudes per pèrdua de vivenda, de vehicles, per a autònoms, empreses i la resta de mesures que s’estan aplicant.

També permet dur a terme gestions i contactar amb l’oficina virtual d’atenció ciutadana, una plataforma dissenyada per a facilitar a la ciutadania l’accés, de manera no presencial i per videoconferència, a estes ajudes. Este servici respon al compromís de la Generalitat amb la transformació digital, oferint un model d’atenció accessible, flexible i segur.

Amb esta iniciativa, la Generalitat continua avançant en la digitalització dels seus servicis i en la millora de la transparència i accessibilitat de la informació per a la ciutadania. Es tracta de projectes que permeten avançar cap a una administració menys burocràtica, més eficient i pròxima a les persones.

novetats

Mazón: “Complim el compromís de posar en marxa el Canal Empresa, la finestreta única virtual per a una administració àgil i eficient”

Este canal simplifica i agilitza els tràmits burocràtics, permetent un accés més clar i directe a l’Administració, amb una atenció personalitzada gràcies a la incorporació d’intel·ligència artificial