Emergències i la DGTIC avancen en la recerca de noves solucions tecnològiques que milloren la resposta en situacions de crisis - Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
Atrás Emergències i la DGTIC avancen en la recerca de noves solucions tecnològiques que milloren la resposta en situacions de crisis
Emergències i la DGTIC avancen en la recerca de noves solucions tecnològiques que milloren la resposta en situacions de crisis
Emergències i la DGTIC avancen en la recerca de noves solucions tecnològiques que milloren la resposta en situacions de crisis
El secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, José María Ángel, i el director general de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, José Manuel García Duarte, han mantingut dimarts una trobada al Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.
En aquesta reunió s'ha acordat continuar col·laborant en el desenvolupament de noves solucions amb component tecnològic per a donar una resposta més ràpida i millor a les emergències que puguen tindre lloc a la Comunitat Valenciana.
En aquest sentit cal recordar que, des del mes de novembre passat, està disponible per als usuaris d'Android l'aplicació GVA 112 Avisos, que s'ha creat des del Departament de Desenvolupament Corporatiu del Centre de Coordinació d'Emergències amb la col·laboració de la DGTIC.
Tant des de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències com des de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions han coincidit a continuar explorant aquest camí per a aportar solucions tecnològiques per a situacions d'emergència.
En la reunió també s'han abordat els procediments i protocols d'avís per a la incorporació de la DGTIC en situacions d'emergència.
Mazón: “Cumplimos el compromiso de poner en marcha el Canal Empresa, la ventanilla única virtual para una Administración ágil y eficiente”

Este canal simplifica y agiliza los trámites burocráticos, permitiendo un acceso más claro y directo a la Administración, con una atención personalizada gracias a la incorporación de Inteligencia...
Justicia abre una oficina PROP en Paiporta para facilitar a los ciudadanos la solicitud de ayudas de la dana para bienes de primera necesidad y vehículos

También ofrece servicios adicionales como la emisión de certificados de firma electrónica de la Generalitat y el registro de la Cl@ve del Estado
Turisme prevé culminar la actualización tecnológica del Registro de viviendas turísticas de la Comunitat Valenciana a finales de enero que permitirá una tramitación “más ágil, eficiente y segura”
La Generalitat está trabajando en un cambio en el entorno tecnológico del Registro de Turismo que reducirá los plazos en la tramitación de expedientes”