Organismes

Portals

Navegación: Unión Europea

Actualitat

Ves enrere El Consell aprova la contractació d'emergència del subministrament de llicències de programari i serveis per a garantir el teletreball en la Generalitat

El Consell aprova la contractació d'emergència del subministrament de llicències de programari i serveis per a garantir el teletreball en la Generalitat

El Consell aprova la contractació d'emergència del subministrament de llicències de programari i serveis per a garantir el teletreball en la Generalitat

El Ple del Consell ha aprovat la declaració d'emergència del contracte per al subministrament de llicències de programari i serveis associats, a fi de garantir el teletreball en la Generalitat i dotar el personal empleat públic d'eines informàtiques col·laboratives que permeten desenvolupar-lo adequadament.

Aquesta contractació s'emmarca en el pla 'Funcion@GVA', que ha posat en marxa la Direcció General de Tecnologies de la Informació, dependent de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, en col·laboració amb la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, que preveu mesures necessàries que contribuiran a mantindre el funcionament de la Generalitat.

L'objectiu és minimitzar els efectes adversos de les mesures adoptades per a lluitar contra la pandèmia de la COVID-19 en l'adequada gestió de les competències que té assignades.

D'aquesta manera, la Generalitat vol impulsar el teletreball efectiu entre el seu personal i, per assolir-ho de manera eficaç i eficient, es fa necessari disposar d'un conjunt d'eines informàtiques i de serveis associats a aquestes.

El contracte preveu el subministrament de les llicències i els serveis associats especificats, durant un termini de nou mesos, és a dir des de l'1 de maig de 2020 fins al 31 de gener de 2021, moment en què està previst que comence un contracte regit per un procediment ordinari de contractació.
Empresa adjudicatària

El contracte s'ha adjudicat a l'empresa Telefónica Soluciones de Informática i Comunicaciones de España SA, que ha presentat la proposta amb un import significativament inferior.

L'import d'adjudicació del contracte és de 2.162.404,35 euros, IVA inclòs, sense possibilitat de modificacions ni pròrrogues. En concret, 1,9 milions d'euros es destinaran a llicències i productes i 232.000 euros a serveis.

Aquests serveis consistiran en suport associat durant 9 mesos; servei de migració de bústies i instal·lació del paquet M365 per a 8.000 clients; definició d'un disseny complet de la solució tècnica, estructura comuna i bones pràctiques en les eines col·laboratives; formació i suport al tècnic administrador; suport tècnic i assistència a l'usuari final en l'ús de les eines; desenvolupament de píndoles formatives i manuals en línia per a l'usuari final, així com tasques de comunicació, difusió i promoció, entre altres.

La resolució de contractació es publicarà en el 'Perfil de contractant' de la Generalitat i en el 'Diari Oficial de la Unió Europea'. A més, el contracte d'emergència està subjecte al control financer permanent segons l'Acord de 20 de març de 2020 del Consell, sobre control financer permanent en substitució de la intervenció prèvia com a conseqüència de la pandèmia per la COVID-19.

Finalment, cal destacar que aquesta actuació serà susceptible de ser cofinançada per la Unió Europea a través del Programa Operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2014-2020. En concret, en l'objectiu temàtic "OT2. Millorar l'ús i qualitat de les tecnologies de la informació i de la comunicació i l'accés a aquestes".